۳ برداشت اشتباه در بازاریابی کسب و کارتون

هر روز کسب و کار های بیشتر و بیشتری ظاهر می شوند.  شما به آسانی می­ توانید شرکت نرم افزاری خودتان را راه اندازی کنید،  اما برای به دست آوردن رهبری و حفظ اون چه برنامه­ ای دارید؟ داشتن یک وبسایت می­تونه مفید باشه، اما قطعا شما دوست ندارید قربانی استدلال های غلط در بازاریابی بشید.

در ادامه فوراپ سه باور غلط اما رایج در مورد عصر جدید بازاریابی رو گردآوری کرده:

فقط لازمه روی جذب کاربران جدید تمرکز کنید!

اشتباهه، چون شما باید بتونید نگه شان دارید. اگر شما فقط روی آوردن کاربران تمرکز کنید، خواهید دید به همون زودی که امده­اند، خواهند رفت. پس باید برای برگشتن دلیلی به کاربران بدید.  یک انگیزه برای تعامل مستمر با برند شما.

هرچه بیشتر، بهتر!

وقتی نوبت به داشتن رهبری بازار در رابطه با کاربران یا هر زمینه ای می­رسه، با فکر اینکه تعداد از کیفیت مهم تره اشتباه نکنید. دستیابی به مشتریان کم ارزش، آسان تر هست اما مفیدتر نیست. یقینآ شاید بتونید در بعضی زمینه ها رهبری را رایگان یا ارزان به دست بیارید اما حفظ کردنش سخت تر هست. شما نیاز به پیدا کردن کاربران باکیفیت از راه به کارگرفتن بازاریابی دارید. که البته مقدار زیادی با شبکه های اجتماعی گره خورده.

وب سایت آن است که خود ببوید…

امروزه بازاریابان می دانند که محتوا سلطان است. بدون محتوای خلاقانه و تعاملی، بازدیدکننده نخواهد فهمید که به دنبال چه می گردد و مطمعنا چیزی خرید نمی کند. مطمعن شوید که محتوایتان، مختصر، مفید، و رسا باشد. مثلا انتشار نمونه های تحقیقاتی خود را یک امتیاز اضافی بدانید. بسیاری از خریداران دوست دارند بدانند همرده هایشان، چه چیزی برای گفتن دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم